نقش شرکت مخابرات و زیرساخت در حمایت از کالای  ایرانی

عدم استفاده از محصولات مخابراتی خارجی که نمونه  مشابه ساخت داخل دارند.

تنظیم ت های مسئولیت اجتماعی (CSR) شرکت مخابرات و زیر ساخت در راستای حمایت از کالای ایرانی

اعطای تسهیلات اینترنت ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی

اعطای تسهیلات پهنای باند و خدمات میزبانی ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی.

توسعه ت های گسترش اینترنت پر سرعت مبتنی بر بستر فیبرنوری (تانوما) در  سراسر کشور.

حمایت از  پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه مخابرات که به توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی  و بهینه سازی الگوهای مصرف و فرآیندهای صف و ستاد مخابرات و زیر ساخت کمک کند.

 

 


حمایت از کالای ایرانی ایرانی ,مخابرات ,حمایت ,کالای ,خدمات ,شرکت ,شرکت مخابرات ,کالای ایرانی ,کنندگان کالا ,خدمات ایرانی ,اعطای تسهیلات ,ایرانی اعطای تسهیلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

reyhane وب سایت تخصصی علم اطلاعات و دانش شناسی پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش مجله میترا Bitch Is ALONE آشپزی بشارت مسیح teknoloji سی گل