مصرف کالای ایرانی و رسالت دستگاه های فرهنگی و رسانه‌ها

آگاهی‌های لازم باید به مصرف‌کننده ارائه شود. او باید بداند مصرف کالای خارجی سلیقه‌ای شخصی نیست. بلکه به معنای بیکار شدن جوان ایرانی وپدید آمدن مشکلات همراه آن است. در آموزش وپرورش ایران باید برنامه‌ریزی شود تا با افزایش دانش فراگیران، اطلاع او از هویت فرهنگی و منافع ملی افزایش یابد. متاسفانه بسیاری از لوازم‌التحریر دانش‌آموزان ایرانی از خارج وارد می‌شود. این به آن معناست که ایرانی از کودکی می‌آموزد کالای خارجی استفاده کند.
در رادیو و تلویزیون باید محدودیت‌های بیشتری برای تبلیغات کالاهای خارجی اتخاذ شود تا رسانه‌ی ملی کارکردی ضد توسعه‌ی ملی نداشته باشد.
به یاد داشته باشیم قاچاق کالا یکی از موانع توسعه در ایران است. فرهنگ شهروندان باید به‌گونه‌ای تغییر کند که هر شهروند بداند مصرف کالای قاچاق به معنای بیکاری جوان ایرانی است

 

 

 

منبع: سایت راسخون


حمایت از کالای ایرانی ایرانی ,کالای ,مصرف ,خارجی ,فرهنگی ,مصرف کالای ,کالای ایرانی ,جوان ایرانی ,کالای خارجی ,رسالت دستگاه ,مصرف کالای ایرانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله اینترنتی باران نمونه کار مای کاستومر اندروید پرو | گلچینی از بهترین های اندروید اجناس فوق العاده Home Door shoping اینجا زیبایی را درک کن قصه براتو چت|براتو گپ|چت براتو اینجا همه چی هست